Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, February 16, 2016

CPUV Nuffnang Februari 2016 - Huawei Mate S & Watch Campaign, HP-Rush Dad & Petronas-Pump & Win

♥ Assalamualaikum ♥

CPUV Nuffnang Februari 2016 - Huawei Mate S & Watch Campaign, HP-Rush Dad & Petronas-Pump & Win

Inilah CPUV Nuffnang yang cik akak dapat untuk bulan Februari nie. Bulan nie nampak gayanya, cinta nuffnang dah beralih arah..hahaha...Biasalah kadang dia sayang..kadang dia tak sayang...Tak pe yang penting ada juga rezeki blog cik akak.



Cik akak suka kalau dapat CPUV Nuffnang nie..maklumlah tu lah veto pendapatan tunggal blog cik akak nie..hahaha..kalau tak dapat cpuv nuffnang bermakna tak de pendapatan blog cik akak..hahaha...

10 comments:

  1. betul..Nuffnanag ni memang banyak jugak membantu dalam jana duit blog...boleh kata memang tiap2 bulan yakin boleh cashout dengan nuffnang..Ada juga join affiliate tapi income tak menentu.macam nuffnang sebulan rm200 tu dah pasti dah..

    ReplyDelete
  2. Ya Allah , murahnya rezeki cik akak. Semoga sukses selalu.
    p/s doakan ain jugak huhu

    ReplyDelete
  3. Ya Allah , murahnya rezeki cik akak. Semoga sukses selalu.
    p/s doakan ain jugak huhu

    ReplyDelete
  4. Tahniah Cik Akak, Nuffnang Zumal ciput jer... Bila la dapat cashout ^-^

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..tahniah cik akak....moga terus success ya...

    ReplyDelete
  6. wah...camne leh dapat banyak camni...jelesnya

    ReplyDelete
  7. Semoga terus meningkat earning nuffnangnya yer

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN