Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, February 9, 2016

Cinta Si Wedding Planner Episod 23 - Izara Makin Naik Angin

♥ Assalamualaikum ♥

Cinta Si Wedding Planner Episod 23 - Izara Makin Naik Angin

Kalau dah si shira buat hal...cik akak naik sentap nak menonton...tapi layan juga nonton. Yang cik akak emo sangat nie...bila si fariz buat-buat tak tahu je....angin cik akak tengok..hahaha..



Makin izara bersabar..makin pula si shira gedik mengada....malam ni...siap hantar kad lagi..adoi...

Jom nonton Cinta Si Wedding Planner Episod 23 - TONTON SINI

2 comments:

  1. hai cik akak...betul..PC baru balik dari kampung..sempat tengok sikit..hihihi..rasa angin je..ish..

    ReplyDelete
  2. Bw n dofollow blog ni
    Yupp naik angin tgk fariz yp rasanya dia trrsepit juga dgn ugutan syira mcm citer istri vs tunang, zaim tersepit dgn amira, kekadang terfikir, lemah sangat ke llki ni sampaikan kisah silam pun dapat mengalahkan ego seorg suami ...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN