Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, February 12, 2016

Bila Aku Tutup Kipas....Panas Pula Dah....

♥ Assalamualaikum ♥

Bila Aku Tutup Kipas....Panas Pula Dah....

Ala tu baru panas di dunia.....baru sikit panas dah sentap...huhu..ala sekarang musim banjir di sarawak...cik akak ni pun boleh tahan dengan cuaca sejuk beku macam nie....

Hasil carian imej untuk kipas
Imej google

Pasang kipas......mahu cik akak sejuk beku.....

Bila tutup kisap.....alamak panas pula.....

Tang mana kudrat cik akak asyik nak on off je kipas tu...,

Tak baik mengeluh.....Allah dah kita kenikmatan di dunia...apa salahnya kita hargai....terus cik akak terdiam diri...nampak sangat cik akak tersilap langkah.....balik kepada yang asal....

Soal kipas tu...cik akak tak ambil tahu dah....apa yang cik akak nak habak kat sini.....

Biar...sesakit mana...sesusah mana....jangan lupa nilai syukurnya....,tiada yang mudah...kalau kita sentiasa mengeluh...

Ambil sesuatu kejadian.....manfaat dan nilaikan dengan kata hati yang ikhlas......

Salam jumaat...semua blogger....

3 comments:

  1. kan..kadang tak sengaja/tak terperasan kita mengeluh.. ros pun sama camtu..cepat2 muhasabah diri..salam jumaat cik akak ^^

    ReplyDelete
  2. Kadang spontan je kita ni seolah tidak bersyukur cik akak...

    ReplyDelete
  3. Besyukur sgt kita tgl d bumi Malaysia ni dpt kecap nikmat yg x smua org dpt rasa

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN