Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, February 11, 2016

Betul Ke....Tandas Di Malaysia Kekurangan "Toilet Paper"

♥ Assalamualaikum ♥

Betul Ke....Tandas Di Malaysia Kekurangan "Toilet Paper"

Toilet paper.....oh tisu tandas..hahaha....cik akak nak kata kekurangan sukar juga..hihi..Apa kata korang tengok sendiri dalam tandas awam.....Tandas Awam...ye....Bukan Tandas hotel lima bintang...hahaha


Kekurangan...Ya Mungkin...Mungkin Tidak....Jawab jangan tak jawab..

Memang cik akak tak nafikan..kekurangan memang pasti dan fakta yang benar..Sebab tandas awam kat Malaysia.....Masuk kena bayar 20 sen atau 30 sen....Kalau sekali dengan  tisu tandas......Ambik kau,,,kena tambah 20 sen lagi..hahaha..tak pun kena tambah 30 sen....

Korang tak percaya...Mari sini..."Tandas Malaysia Kekurangan "Toilet Paper" 

Bila korang pergi tandas awam...korang ada nampak tak....Toilet paper bergantung di sudut sisi tandas.....Jangan kata jumpa......kalau memang sah korang tak jumpa...

Cik akak nak salahkan siapa.....no body... dan no komen.....


7 comments:

  1. amat jarangggg pegi tandas awam..huarghh sebab so scary! hahaha..

    ReplyDelete
  2. Jarang guna paper tu.. Pastikan ada air je..

    ReplyDelete
  3. yang penting, ada air paip. hehehhe

    ReplyDelete
  4. Betol.. kadang2 tisu takde... tngan basah lap je kat baju *opss
    tapi bila tisu ade.. sampah tisu pulak melambak.. adoyai..

    ReplyDelete
  5. Kadang tisu ada...air ada...tapi....tapi....adusss tisu berlambak dalam lubang tandas cik akak...

    ReplyDelete
  6. Memg jrg sekali jumpa tandas yg da tisu tandas ni...paling da kat tandas airpot hhaha

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN