Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, February 17, 2016

Betul Ke Rumah Tangga Dato Aliff Syukri Kian Goyah

♥ Assalamualaikum ♥

Betul Ke Rumah Tangga Dato Aliff Syukri Kian Goyah

Amboi cik akak dah macam blogger kepok je kan..hahaha...cik akak pun terkejut. Terus nak baca.....giler cik akak tak nak ikut perkembangan terbaru usahawan muda nie.....Dato Aliff Syukri yang penuh dengan tag line telajak laris.



Kalau ikut sumber.....punca sebenar mungkin tidak percaya antara satu sama lain....dan tidak jujur pada pasangan. Apa pun korang baca je kat blog Mediasensasi nie. 

Apa-apa cik akak doakan kebahagiaan pasangan tersebut. Mungkin itu salah satu cara orang nak menjatuhkan beliau. 

9 comments:

  1. Lya pun x pasti..kita doakn yg baik2 je utk familynya

    ReplyDelete
  2. plak dah...semoga hubungan mereka berkekalan

    ReplyDelete
  3. ala ala. semoga yg baik2 selalu untuk mereka sekeluarga. In sha Allah.

    ReplyDelete
  4. Rumahtangga orang terkenal asik jadi intipan dan bualan...
    Mujurlah pokcik orang biase2 jer, xde sapa nak ambil tahu :)

    ReplyDelete
  5. doakan yg baik2 aje.
    P.S. Link akak mmg dah lama berada dlm bloglist abam..

    ReplyDelete
  6. terima kasih bagi backlink ke blog saya..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN