Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, February 12, 2016

Aku Kadangkala Malas Nak Edit Typo Dalam Entri

♥ Assalamualaikum ♥

Aku Kadangkala Malas Nak Edit Typo Dalam Entri

Malas....memang malas..hahaha..rajin kena rajin..tapi bila angin cik akak malas..cik akak biarkan typo sahaja dalam entri..


Imej google

Bila cik akak rajin..berulang kali cik akak baca bagi menyemak kesalahan ejaan dalam setiap penyampaian entri..tapi...

Bila datang angin malas....kus semangat..cik akak lebih memilih untuk membiarkan sahaja...

Kesalahan ejaan memang mencacatkan sebarang entri yang hendak disampaikan..

Contoh...tengah korang syok bermesej member..nak taip saya..terus jadi sayang..hahaha...

Kan parah lagi jawapannya...

Begitu juga dalam penyampaian sesuatu entri...salah taip..maka lain jadinya....pincang..hahaha..

Tapi..kekadang cik akak tak peduli semua tu..hahaha...yang penting siap entri..orang faham apa yang cik akak cuba sampaikan....

7 comments:

  1. typo ni lah yang buat hari2 saya jadi haru...kadang tak perasan pun, tapi masa semak berkali2 baru perasan...huhuhu

    ReplyDelete
  2. Kalau typo perkataan yang typo tu ada bunyi...ok lagi...kalau PC kadang typo terus tak de bunyi...bila baca balik..krik...krik...

    ReplyDelete
  3. Asalam ..terus y=terang ada ja ..dalam blog saya. Jari dah tekan..lain huruf pula kekadang begitulah typo..komputer ni pun pandai pening..virus

    ReplyDelete
  4. Bila dah taip panjang-panjang lepas tu baru perasan ada typo, terus rasa malas nak padam. Biarkan je.. Hehe

    ReplyDelete
  5. Hahahah..... Betul tu... Kekadang saya pun typo jugak.... Klu rajin edit balik...

    ReplyDelete
  6. selalu sangat typo. kalo kat fon mmg terlampau terok typonya... kat entry sbb cepat sgt menaip. parahnya kalo typo yg bg maksud lain yg buruk. hahahaha.

    dh lama tak singgah sini... heee.. kalo rajin singgah la blog ain...

    ReplyDelete
  7. Selalu trtypo..mls juga nak edit huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN