Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, February 12, 2016

Akhirnya...Lepas Juga Pageview 10K Seharian

♥ Assalamualaikum ♥

Akhirnya...Lepas Juga Pageview 10K Seharian

Bangga...sambil sentap...dah lama blog cik akak nie kekurangan bajet pageview yang tak menepati sasaran harian blog cik akak....Bila seharian pageview tak dapat 10K...Blog ibarat tidak bernyawa bagi cik akak.....


Bukan cik akak tamakkan pageview blog nie. Tapi cik akak inginkan prestasi blog cik akak sentiasa di ranking pembaca...hahaha....Ada ke pembaca blog cik akak...Tak pe...kita cari pembaca dengan cara tersendiri....

Sejak bulan Januari 2016...pageview blog cik akak nampaknya menurun secara mendadak. Alasan dan sebab cik akak tak pasti.....Adakah blog cik akak dah ada klon dari blog lain...Entah...Mungkin ada yang sedut pageview blog cik akak.......

Bila memikirkan kejatuhan femesan dunia cik akak direbuti..hahaha...maka sebagai pemilik blog....cik akak kena rebut balik peluang keemasan itu....biar orang yang rebut pageview cik akak tu...berputih mata...hahahaha....

Betapa penat cik akak menaikan nama dunia cik akak...chewah....ayat...hahaha....senang-senang je depa nak klonkan dengan blog mereka.....Tak pe....tu cara mereka....tapi cik akak ada strategi tersendiri untuk mendapatkan apa yang cik akak dah hilang......hahahahah....

Sekian wasalam...entri bukan nak membanggakan diri...tapi lebih kepada geram dengan manusia yang macam itu...hiihi

7 comments:

  1. wahhh......best nyer.....pageview yang tinggi pasti blog tu punya informasi yang baik....jadi blog ni memang menarik....tahnia darp pada keladi ya....

    ReplyDelete
  2. tahniah yer... Yb tumpang kebahagiaan cik akak walaupun rasa sentap sikit. hihihi

    ReplyDelete
  3. wahhh , 10k tuu . tahniah tahniah . tingkatkan prestasi :)

    ReplyDelete
  4. wahhh , 10k tuu . tahniah tahniah . tingkatkan prestasi :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah.... Tumpang sekaki kegembiraann cik akak tu.... Chaiyokkk....

    ReplyDelete
  6. Wah syukur...jadi motivasi bila tengok macam ni...

    ReplyDelete
  7. Tahniah kak..blog akak memg trbaik dari sejak lya knl lgi hhehe.prestasi sntiasa ok

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN