Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, January 29, 2016

Tahun Pertama Cik Akak Tak Dapat BR1M

♥ Assalamualaikum ♥

Tahun Pertama Cik Akak Tak Dapat BR1M

Dah lama dijangka...cik akak tahun ini tak berpeluang merasa duit kerajaan free..haha..ambik kau...nak sangat free...last..last tak dapat.  Tak kira....dan cik akak memang dah jangka...hihi



Tahun ini tak dapat BR1M..cik akak minta lah derma adik cik akak..hahaha..dapat rm50...boleh buat beli topup bagai..haha..untung ada yang bagi cik akak..horay...tak dapat BR1M...aku merasa juga duit BR1M.

9 comments:

  1. adik sy pn sm..thn ni xdpt..sblm2 ni dpt..

    ReplyDelete
  2. Tak apa cik akak...in sha Allah ada rezeki lain nanti....amin...

    ReplyDelete
  3. bukan rezeki tu cik akak...mungkin ada rezeki lain yang lebih baik...

    ReplyDelete
  4. Lissa punya Br1m pun belum masuk lagi.. huhu

    ReplyDelete
  5. Saya tak pernah dapat BR1M lagi sebab tak cukup umur lagi hahaha

    http://hanismasturina.blogspot.my/2016/01/perempuan-memasak.html

    ReplyDelete
  6. takpe..duit Nuffnang kan hado. hehehehe.

    ReplyDelete
  7. X pe kak rezki nuffnang lbh byk tu dri brim hhihi

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum kak..
    Npa thnni xdpt brim dh ye?

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN