Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, January 21, 2016

Purple + Dark Blue & Grey + Dark Blue

♥ Assalamualaikum ♥

Purple + Dark Blue & Grey + Dark Blue | Nampak tak ikut sesuka hati dia je nak campur tone warna..hahaha..tapi cik akak tengok ok je warna tu bila dicampur adukkan..hahaha



Cik akak beranikan diri dengan penampilan tone warna berbeza. Tapi serius bila cik akak tengok...macam ok je dua warna nie bila dicampur adukkan..hahaha..

Walaupun ada sesetengah lebih suka baju dengan tudung @ shawl, warna nampak ada kesamaaan. 

Tapi cik akak lebih suka ubah tone warna berbeza dari warna dress yang cik akak gunakan..hahaha..

Amacam nampak ok tak gandingan dua warna tu...

Apa kata korang cuba warna yang macam ni untuk majlis yang korang hadiri...nampak menarik pada pandangan cik akak..

5 comments:

  1. CANTIK JE CIK AKAK HUIII HIHIHI <3

    ReplyDelete
  2. Cantik kak. Sesuai sangat padanan dua warna tu :)

    ReplyDelete
  3. Skrg ni org da pkai wrna becampur2 jnji sdp mata memandang hhehe..klau wrna2 mcm ni memg senang masuk pkai baju wrna apa sekalipun hhe

    ReplyDelete
  4. Ok je cik akak...kadang gabungan 2 warna kontra ni pun menjadi dan menarik juga tau..cik akak variasikan warna ya..hihi..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN