Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, January 7, 2016

Percubaan Pertama Guna Krim Pelembap Siang Safi Rania Gold

♥ Assalamualaikum ♥

Percubaan Pertama Guna Krim Pelembap Siang Safi Rania Gold | Gara-gara kulit wajah tak terjaga berapa lama. Cik akak terus je beli pelembap krim siang Safi Rania Gold ni. Sebenarnya cik akak tak pernah pun cuba krim pelembap ni.



Setakat ini cik akak cuma guna pembersih wajah dan penyegar jenama safi rania gold juga. 

Dah lama juga cik akak guna pembersih wajah safi rania gold tu. Nampaknya kulit wajah cik akak serasi dan selesa. Dan jerawat tak de juga melepak kat wajah cik akak..hahaha..

Esok permulaan baru bagi cik akak. Krim pelembap siang jadi peneman wajah...hasilnya..kita tunggu sebulan akan datang..hahaha



7 comments:

  1. kalau sesuai ngan kulit eloklah teruskan guna :)

    ReplyDelete
  2. ye ke cik akak... cam nak cuba gak ler... hehe

    ReplyDelete
  3. Good luck cik akak..moga serasi ya...kena rajin ya...keputusannya share ya cik akak...

    ReplyDelete
  4. Lya x pernh lgi try ni safi rania gold...setakat ni lya try guna loreal mvm ngam dgn kulit hhi

    ReplyDelete
  5. whoaaaaa hehhe qila pun pakai cleanser je hahah lg sedih T_T
    nanti la duit lebih baru nk beli pelembap, krim, eetc bagai huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  6. Salam singgah sini cik akak...MD pun guna produk safi juga....

    ReplyDelete
  7. semakin berserilah CA nanti...bagus jaga seri wajah

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN