Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, January 22, 2016

Nuffnang Buat Hal Lagi - Merajuk

♥ Assalamualaikum ♥

Nuffnang Buat Hal Lagi - Merajuk - Sejak Januari 2016 nuffnang cik akak buat hal. Merajuk....hahaha..sampaikan pendapatan CPUV tidak mencecah belasan ringgit. Ini lah konsep rezeki. InsyaAllah...Allah bagi peluang kat cik akak usaha lebih gigih lagi...InsyaAllah cik akak usaha selagi kudrat terdaya.


 Pastinya agak terkejut juga blogger yang ikuti perkembangan nuffnang cik akak. Setiap hari dapat ribuan unik dan view yang berkunjung. Tapi sejak januari yang lepas....dia hilang kepercayaan pada blog cik akak...hahaha....Tak sampai seribu pun setiap hari.

Apa pun...cik akak tetap bersyukur...sebab nuffnang maih sudi memberi kerjasama untuk blog cik akak. Alhamdulillah CPUV Nuffnang sentiasa melekat walaupun pendapatan tak sebanyak mana.

Inilah realitinya...Allah bagi cik akak nikmat untuk berusaha dengan lebih gigih. Dapatkan unik dan view sebanyak mana yang cik akak mampu.

Permulaan langkah bermula dari sifar balik. Blog cik akak umpama blog baru lagi. Entah apa silapnya pada blog cik akak. 

5 comments:

  1. dia merajuk kejap je tu cik kak hihi

    ReplyDelete
  2. takpe insya-Allah ada rezeki lagi :)

    ReplyDelete
  3. In Shaa Allah, ada rezekinya tu nanti...

    ReplyDelete
  4. in sha Allah lepas ni akan pulih semula la cik akak..yakin..yakin..yakin..amin....mungkin hari tu cik akak tak sihat..jadi nuffnang pun sedih juga masa tukan..ha..ni cik akak dah segar balik...kena pulas minyak lebih sikit...go..go..go..always support..

    ReplyDelete
  5. Byk juga tu kita dpt sen2 je kak hihi..alhamdulillah murah rezki akak

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN