Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, January 24, 2016

Minggu Akhir Sha & Shah Episod 13 | Episod 14 | Episod 15 | Episod 16 [Episod Akhir]

♥ Assalamualaikum ♥

Minggu Akhir Sha & Shah Episod 13 | Episod 14 | Episod 15 | Episod 16 [Episod Akhir]

Andai jodoh ini tidak berpanjangan....izinkan aku terus menjadi sahabatmu♥



Tonton Minggu Akhir Sha & Shah Episod 13 | Episod 14 | Episod 15 | Episod 16 《《TONTON SINI》》

Sinopsis Novel Sha & Shah

BFF......Best Friend Forever..

Bolehkan sahabat yang berlainan jantina digelar BFF? Mampukah mereka menjadi sahabat sejati tanpa ada sedikit pun perasaan cinta antara satu sama lain? Itulahbterjadi kepada Farisha a.k.a sha dan Faris Ameerul Shah a.k.a shah. Persahabatan yang terjalin sejak kecil mula goyah apabila mereka tiba-tiba sahaja berkahwin dan bergelar suami isteri.

Bagi shah, dia menjalinkan perkahwinan tersebut sebagai penyelamat dirinya. Daripada berkahwin dengan perempuan yang tidak dikenali dan menyebabkan kehidupan sosialnya terbatas, dia lebih rela berkahwin dengan sahabat baik sendiri.

Sahabat yang boleh memahami perangai dan karenahnya. Sahabat yang tidak akan mengongkong dengan hobi peliknya yang suka berkawan dengan kaum Hawa walaupun sekadar teman biasa. Hanya sha sahaja kenal diri dia yang sebenarnya. YA! hanya Farisha, kawan baik yang amat disayangi! 

Bagi Sha pula, kerana rayuan dan pujuk rayu Shah yang meminta tolong kepadanya, dia akhirnya bersetuju dengan ikatan perkahwinan tersebut. Kononnya kesian ! Betul ke dia kesian? Tapi sanggupkah dia mengorbankan masa depan sendiri semata-mata kerana perasaan kesian yang wujud dalam dirinya itu. Entahlah, dia sendiri tidak pasti, namun apamyang pasti dia seakan-akan rela untuk menjadi isteri kepada sahabat baiknya sendiri. Shah adalah segala-galanya untuk dia. Lelaki yang sentiasa ada dengannya, sahabat yang tidak pernah kenal erti jemu bersamanya.

Benarkah perkahwinan itu dibina atas dasar persahabatan?

Mampukah mereka meneruskan perkahwinan itu? Namun segala-galanya akan berubah. Ikatan perkahwinan yang terjalin mula menampakkan hasilnya.

Banyak kisah lucu yang terjadi. Ada juga kisah sedih dan terselit juga kisah yang bakal menyakitkan hati. Semuanya gara-gara BFF bertukar menjadi suami isteri.


1 comment:

  1. PC suka tengok..rasanya yang ini PC kurang tinggalkan..sebab cerita cerita lain walau best ada juga rongak rongak..kejap tengok..kejap tak...hihihihi..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN