Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, January 28, 2016

Meja Ofis Wajib Kemas Sebelum Pergi Bercuti

♥ Assalamualaikum ♥

Meja Ofis Wajib Kemas Sebelum Pergi Bercuti

Tak kiralah cik akak nak bercuti pergi mana. Yang penting meja ofis sentiasa kemas selama tempoh cik akak bercuti.



Meja dah clean & clear...sejuk hati tengok...nak tinggalkan pun rasa aman...biasa cik akak tak suka atas meja ofis tu penuh dengan barang-barang atau fail-fail yang menimbun..hahaha..

Kita tengok...lepas balik bercuti nie...apa jadi dengan meja ofis cik akak...

Nampak sangat...bila tuannya bercuti..so kat situlah tempat semak samun dia orang letak barang...tak kira...kita tengok je lepas cuti...

5 comments:

  1. Salam singgah sini cik akak....suka tengok bila meja ofis kita kemas....hihi

    ReplyDelete
  2. Wahhh, mmg kemas abeh ni.. Mcm kite pon mmg hari2 sblm balik kene kemas meja cecantik dulu.. Tapi kalau esoknya org cuti ke ape, pastu masuk balik keje bole pitam tengok meja *sobs

    ReplyDelete
  3. Bila tgk meja kemas lega hati kn

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN