Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, January 6, 2016

Instant Shawl Tempah Dari Blogger Asha Lya

♥ Assalamualaikum ♥

Instant Shawl Tempah Dari Blogger Asha Lya - Sebenarnya dah lama cik akak tempah Instant shawl ni. Hujung bulan disember lagi. Waktu tu cik akak masih bercuti di kampung halaman cik akak.


Jeng-jeng...inilah hasilnya...cik akak suka dengan instant shawl hasil tangan blogger Asha Lya ini. Jahitan memang kemas dan teliti. Kain chiffon yang digunakan memang serius terbaik, Cik akak suka 100% pada instant shawl ini.

Instant shawl ini senang dibentuk ikut bentuk wajah....tengok je gambar cik akak tu..hahaha...amacam...ada gaya tak...

Hari tu cik akak tempah 10 pasang tau...Banyak kan..kira banyak lah...Harga yang ditawarkan amatlah berbaloi. Hanya RM18.00 sepasang. Kira bajet cik akak RM180.00 dan postage  sabah sarawak RM10.00 sahaja. 

Korang nak tempah...bolehlah singgah di blog beliau - KLIK SINI

7 comments:

  1. Cantik...10 pasang...5 pasang untuk PC kan cik akak...hahahaha...yang penting selesa kan cik akak..tapi serious harganya sangat berpatutan dan berbaloi...

    ReplyDelete
  2. wah...kenal sangat dengan blogger tu..alhamdulillah..boleh la nanti dia keluarkan jenama dia sendiri..ehem..nak satu..hehe

    ReplyDelete
  3. amboiii 10 helai terus ordernya hehe....harga mmg murah la...

    ReplyDelete
  4. Wahh...banyaknya cik akak tempah....Memang kemas dan teliti jahitan dia kan cik akak....MD pun suka sangat sebab senang nak bentuk...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN