Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, January 9, 2016

Hari Ini Aku Nak Tulis Apa!

♥ Assalamualaikum ♥

Hari Ini Aku Nak Tulis Apa! | hahaha..tajuk kemain lagi cik akak...kepala otak tepu nak hasilkan entri. Dari rajin bertukar kepada malas.....hahaha...malas kepada rajin pula...tapi inilah realitinya...bila otak tepu tanpa idea..haha



Bagaimana nak tulis entri kalau tak de idea. Perah kepala otak nie biar keluar santannya..hahaha...kalau lah boleh buat gitu...

Idea nak cari tang mana kalau dah tepu macam nie....gali lubang tanah pasti tak jumpa juga...emmmm

Nie dah kira bertuah cik akak dapat naik satu entri..hahaha...

5 comments:

  1. Selalu doa jg CA agar tak kering Idea...kenangan lalu ada tak.yang paling manis ke hehehe, kisah pahit tetapi ada hikmahnya..ok idea datang mencurah tu, kongsikan tetapi letak unsur kesedaran, ada tak memori bersama kawan atau keluarga..resipi hujung mionggu kot ..nah tu kan boleh..

    ReplyDelete
  2. huhuhu qila pun kering idea gak hiks

    ReplyDelete
  3. idea..oh...idea......blog ni....cantik dan menarik.....saya follow....semoga dapat idea..yer.....

    ReplyDelete
  4. Betul...kadang idea deras..kadang kering kontang..

    ReplyDelete
  5. betul cik akak.... ada masa sy juga tepu nk menulis...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN