Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, January 9, 2016

Hangit-Hangit Tahi Ayam......Sampai Terlupa

♥ Assalamualaikum ♥

Hangit-Hangit Tahi Ayam......Sampai Terlupa | Hari tu kemain lagi cik akak semangat nak naikkan seri wajah. Cik akak ulang sekali lagi...seri wajah....hahaha..tapi hari jumaat je cik akak menempek krim rania ni....tapi siang tadi boleh pula terlupa..hahaha..sentap



Gara-gara terlampau hangit..sendiri yang terkena padahnya...

Bukan apa, sebab kebiasaan tak gunakan krim. Bila hari cuti, kulit wajah kena cuti juga..hahaha

Isk perkara tidak disengajakan. Cik akak benar lupa..hihi

Bagaimana nak dapat kulit berseri. Tuan blog tak ada disiplin diri. Nak menempek krim pun boleh lupa...nasib badan lah labu...

Sendiri yang buat hal..sendiri lah tanggung...


2 comments:

  1. betul tu cik akak... selalunya kalau tak diamalkan akan selalu lupa.camana nak kulit cantik kan... lepas ni kena rajin2kan dirilah gayanya...

    ReplyDelete
  2. asalam CA..kulit putih..lagi berseri dengan air wuduk yang tap putus..CA ni gadis berjimat ..bertuah dapat CA ni tau..hehehe..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN