Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, January 10, 2016

Dato Vida Penaja Rasmi Mentor Milenia

♥ Assalamualaikum ♥

Dato Vida Penaja Rasmi Mentor Milenia | Makin murah lah rezeki dato vida lepas nie. Terbaru isu hangat Dato Vida menjadi penaja rasmi mentor milenia pula. Mentor Milenia yang baru bersiaran malam ini. 

Imej google

Sejak akhir ini...nama Dato Vida diviralkan. Sana sini blogger tulis isu kekayaan dato vida. Apa pun rezeki dia...tak baik cakap belakang-belakang..haha....

Allah dah tentukan rezeki dia. Bagaimana dia promosikan produk dia serius cik akak pun tak boleh terima. Nampak terlampau over...hihi..apa pun cik akak sentiasa doakan kejayaan dato vida. Usaha beliau tanpa mengenal erti kekalahan patut kita contohi.

Dikritik dan ditomah dengan pelbagai isu..tapi beliau tak de melinting dan sentap. Beliau ambil kritikan dan tomahan itu sebagai pembakar semangat beliau.

Blogger semua pun boleh belajar dari pengalaman dato vida. Tak pemes tak apa..yang penting orang kenal kita melalui penulisan blog yang berhemah serta penuh sopan santun.

Dato Vida Penaja Rasmi Mentor Milenia

3 comments:

  1. Rezeki itu dr DIA...selagi kita berusaha...

    ReplyDelete
  2. kuat promosi cam nak terpengaruh jer... hehe

    ReplyDelete
  3. Suka dato' vida ni. Serba boleh orangnya.tapi patut baca kisah pilu hidup dia sebelum berjaya dan kenapa dia buat promosi macam tu.semalam baru baca..salute sangat kt dato sri vida ni..:)

    www.qiyasaad.blogspot.my

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN