Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, January 25, 2016

Burung Hantu Warna Purple

♥ Assalamualaikum ♥

Burung Hantu Warna Purple | Sejak join segmen kembara burung hantu anjuran ros nordin hari tu..minat kepada spesis burung hantu makin hari makin mendalam..hahaha..



Sampaikan dalam supermarket pun cik akak sempat ambil gambar...hahaha..kedai tu...tak boleh ambik gambar tau..cik akak yang curi-curi ambil gambar...

Comel pula burung hantu purple ni eh...kalau patung...memang lama dah cik akak beli...nasib baik lah paper bag je...kalau tak....faham-faham je lah..

Comel punya pasal...tak kira....nak juga ambil gambar...

5 comments:

  1. Salam singgah sini cik akak....memang comel burung hantu tu....

    ReplyDelete
  2. hahaha jumpa juga cik akak dengan burung hantu purple eh.. ros pun baru2 ni jalan-jalan jumpa art kayu burung hantu lagi.. gila comel burung hantu tu rasa macam kalau nak buat segmen/GA nak kena ada burung hantu plak lagi..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Burung hantu ros kirim akak dah terima tau..come je...seronok akak tengok burung hantu tu...thank bagi akak burung hantu yang comel..hihi...purple..tak.kira...tetap ambil gambar

      Delete
  3. Hhaha comel apa burung hntu purple..
    Jgn jdi hantu plak kihkih

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum kak..

    Cute burung hntu tu.. Hihi..

    Jmput singgah hanyadihatiku.blogspot.my

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN