Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, January 5, 2016

Bonus Hujung Tahun Nuffnang

♥ Assalamualaikum ♥

Bonus Hujung Tahun Nuffnang | Takde maknanya nuffnang nak bagi cik akak bonus. Pendapatan nuffnang yang cik akak kumpul start november hingga disember 2015.

Banyak-banyaknya...boleh rebet satu handphone lah nampak gayanya....Pendapatan ni cik akak belum cashout lagi. Ingatkan hujung bulan Januari nak cashout. Tapi tengok dululah...sayang pula cik akak nak cashoutkan.

Inilah kali pertama cik akak kumpul pendapatan nuffnang sampai cecah angka 500. Alhamdulillah...rezeki nuffnang bertambah untuk penghujung tahun 2015. Dah macam bonus pula kan.

Kali ini cashout...nak beli apa..haha...nak simpan ke....nak belanja duit nie....emmm...sayang pula nak cashout...kalau cashout..kompem habis sehari...

Planning cik akak...kalau cashout...nak beli baju raya..haha..awalnya cik akak plan nak beli nie....Tahun 2016...raya jatuh bulan Julai. Habis bulan januari ni...tinggal 6 bulan lagi lepas tu....

Tu kiranya...duit ini bajet untuk cik akak beli baju raya....kiki..

Pendapatan nuffnang nie..dah kira macam bonus pula dah...hihi

Terima kasih support dunia cik akak...

10 comments:

  1. qila click lg nuff cik akak hihihihi
    eh ha ah la. raya awal gila kut thn ni huhuhuhu. jgn cashout cik akak tunggu dulu uhuhu

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...tak salah buat persiapan awal cik akak...

    ReplyDelete
  3. waha banyak ya..bagaimana cik akak dapat tu dengan nuf ya...rasa kalau ada Rm 100 huuu bersyukur saya

    ReplyDelete
  4. Wah, banyak tu. Kalau SR, SR pun sayang nak cashout. Huhu. Banyak boleh beli nanti untuk persiapan raya :)

    ReplyDelete
  5. Salam singgah sini cik akak...wahh....Alhamdulillah dan tahniah cik akak....memang boleh buat beli baju raya ni...hihi

    ReplyDelete
  6. Wahh byknya memg blh bikin buat bli baju raya taw kak

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah cik akak.semoga terus dimurah rezeki. tumpang gembira ni semua buat kita bertambah semangat lagi. ^^hehee

    ReplyDelete
  8. tahniahh cik akak..masyukk income nuff cik akak.. hehe Lissa tolong klik nuff akak lah :D

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN