Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, January 18, 2016

Blog Bermasalah Lagi Ke?

♥ Assalamualaikum ♥

Blog Bermasalah Lagi Ke? Tak habis nak bermanja blog cik akak nie...pageview menurun teruk.,hahaha..apa nak jadi dengan blog cik akak tahun 2016 nie...hahaha...agaknya cik akak kena tukar domain sendiri kot..hahaha


Imej google

Masalah feed blog tak berfungsi kot..hahaha...bila up entri baru...lama baru keluar..manja-manja main sembunyi2 pula dah...jenuh cik akak nak klik dua tiga publish...baru nak naik blog,,hahahaha...adoi.....

Manja sangat...hahaha....

12 comments:

  1. Apa lagi cik akak.. tukar domain jela

    ReplyDelete
  2. PC sokong cik akak tukar domain sendiri...

    ReplyDelete
  3. sesekali nak bermanja tu..
    Huhuu tapi kalau dah hari2 mcm gini mmg stress..
    Sabar ye kak

    ReplyDelete
  4. Entahlah.. kadang-kadang tu buat tak kisah jer :P

    ReplyDelete
  5. abam kie pernah alami masalah ni pd thn 2014. bila update post x kuar di bloglist kwn2. masih terpapar entri lama. geram tul. siap tanya bro Hasrul Hassan. Biasanya kes mcm ni berlaku pd hari Jumaat. Lama2 ia baik dgn sendiri la..kena banyak sabar tu,,

    ReplyDelete
  6. Mungkin ada masalah kat mana-mana pun. Kalau akak tukar domain pun okay apa. Hehe

    ReplyDelete
  7. tukar domain yg simple je sis.. yg ni susah nk ingat. hehehehe.

    ReplyDelete
  8. Da rezki lbh blh la brdomain kak hihi..

    ReplyDelete
  9. Da rezki lbh blh la brdomain kak hihi..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN