Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, January 24, 2016

Di Sebalik Kefemesan Nama Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥

Di Sebalik Kefemesan Nama Cik Akak 
Teringat cik akak dengan seorang rakan blogger. Dia kata....sebut je nama cik akak...semua orang kenal...semua orang tahu....tapi korang tak kenal lagi..sebalik nama cik akak...siapakah orangnya..hahaha..gelak jahat...


Memang korang kenal siapa cik akak..tapi korang tak kenal siapa cik akak sebenarnya..

Nama sebenar cik akak....

Umur cik akak....

Cik akak orang mana....

Banyak lagi korang tak tahu..hahaha...sekali lagi cik akak gelak jahat..

Sebalik nama cik akak...itulah nama pena cik akak di alam maya...

Cik akak tu penuh dengan misteri..hinggakan nama tu boleh buat cik akak merasa kefemesan dunia blogging..hahahah...femes lah sangat...maka baru je naik suku tangga...dah lupa diri..hahaha...

Cik akak sesaja je buat entri syok sendiri...tapi cik akak tak tahu..siapa blogger yang kenal cik akak...siapa blogger yang berdengki dengan cik akak....

Dan yang paling sukar....bila ada yang cemburukan cik akak....hahaha..

Sebenarnya....nama aku bukan cik akak...cuma rakan alam maya lebih suka dengan jolokkan nama cik akak tu...

Kalau korang dah suka dengan nama cik akak tu...cik akak lagilah suka...sebab cik akak boleh femes dengan nama tu..hahahha...gelak jahat lagi...

Kalau cik akak femes...korang jangan lupa cik akak...tu kalau femes....kalau tak femes....jangan lupa cik akak juga...haha....

Adoi...apa yang cik akak merapu...ala...cik akak bajet nak sangat femes....tapi....tapi....

Mana de orang kenal...siapa blogger cik akak...haha...

Sesiapa pun cik akak yang sebenar...korang tetap rakan alam maya cik akak...berkesempatan bertemu di alam realiti...boleh kenal-kenal kan....

Biarpun siapa kita...jangan pernah lupa diri....jangan angkuh dengan diri..jangan sesekali ada hasad dengki pada yang lain...sebab kita....

Hanya lahir dengan diri-sendiri..

Tak de nak klon-klon...cik akak berhenti berblog....siapa pula nak tolong merapu nanti......

Apa pun...aku tetap blogger cik akak...bukan inginkan nama...tapi ingin ukhwah terjalin dengan kejujuran dan keikhlasan.....

Sekian wasalam...

7 comments:

  1. Hihi....betul cik akak memang dah femes pun...tu yang PC cakap cik akak si ratu nuff....nuffnang tu macam trademark cik akak juga...kalau orang tanya...blogger cik akk?..yang mana? Ala yang ratu nuff tu...kihkihkihkih....senang...ok tak...
    Setuju..kita adalah kita...tiada klon...

    ReplyDelete
  2. X tau lak nama cik akak gitu cik siti nurtizah... :-)

    ReplyDelete
  3. baru harini tau nama cik akak, cantik namanya. yang saya tau cik akak ni orang sarawak

    ReplyDelete
  4. Dri mula brblog lgi kita da trbiasa knl dgn nama cik akak..hmpir thn ke 4 hihi

    ReplyDelete
  5. keep it up cik akak. baru tau nama cik akak selawa gambar profile. hihi

    ReplyDelete
  6. Bolehlah panggil Cik Akak Siti ni..:)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN