Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, January 16, 2016

Andai Aku Jatuh...Jangan Dibiarkan Aku Terus Jatuh....

♥ Assalamualaikum ♥

Andai Aku Jatuh...Jangan Dibiarkan Aku Terus Jatuh.... | Meniti hari demi hati...hati aku...hati dia...semakin hari semakin menjauh...Lantaran terus menolak untuk menerima orang lain dalam hidupnya. Itulah panahan cinta...cinta yang kita dambakan agar menjadi pemdamping kita.



Ya Allah....hadirkan cinta yang halal bagiku kerana sesungguhnya aku tidak mahu cinta yang tidak pasti....

Dan KAU jauhkan hatiku ini dari cinta yang sia-sia.....

Bila kita jatuh...jangan biarkan kita terus jatuh. Jangan biarkan hati kita terus sakit...bangkit dari kejatuhan. Kerana di situlah tercipta satu kenikmatan yang paling bernilai untuk kita...

Kita jatuh....bukan bermakna kita lemah...tapi kita berhenti untuk melihat apa yang kita pernah rasai....apa yang pernah kita lalui.... Dan di situlah tercipta semangat untuk kita bangkit dari kejatuhan.....

Biarlah kita kagum dengan apa yang kita perolehi...walaupun kita pernah disakiti.....

Semoga bermotivasi...0
 

2 comments:

  1. Bangkit selepas kejatuhan kita akan lebih sabar...lebih tabah dan lebih bersedia...yang penting lebih redha..

    ReplyDelete
  2. :) amin... and yes, jgn pernah give up!
    bangkit balik!!!!!!!

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN