Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, January 17, 2016

Ahh...Cik Akak Dah Pesan...Jangan Lari, Kan Dah Lemas

♥ Assalamualaikum ♥

Ahh...Cik Akak Dah Pesan...Jangan Lari, Kan Dah Lemas | Apa pula kisah cik akak pagi minggu ni...hahaha..al-kisah yang tak de makna..sesaja yang santai-santai.


Imej google

Dia comel...tapi perosak...tetap cik akak tak suka..haha...dia tetap makhluk Allah juga. Kekadang kesian pula tengok kalau masuk perangkap..hahaha...tapi padahal kita yang paling kejam kan.....masuk perangkap wajib jatuhkan hukuman mati...iskk..sadis...

Rumah cik akak ni....kalau setakat makhluk comel nie...dah boleh ternak buat niaga kot.....siang hari marathon...malam pula jadi security...payah-payah.....

Setiap bucu rumah dia nak marathon....

Gara-gara terlebih aktif marathon.....terus terjatuh dalam mangkuk tandas.....nak selamatkan diri....tak mampu..kurdat tak terdaya....last-last mati lemas....

Siapa suh marathon...ke hulu ke hilir dalam rumah cik akak....lemas.....makan arwah lah nampak gayanya..hihi...

Kesian..tapi nak buat macam mana...makhluk perosak....


4 comments:

  1. SINGGAH PAGI ~ http://jmbelog.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Hahahaha kak ni aduh. Lawak pulak pepagi hahahaha.
    Ye, kita wajib laksanakan hukum mati dkt makhluk perosak tp chumil tp geli sikit ni haha.
    Qila pun benci makhluk perosak yg ni TT_TT
    dkt rumah qila banyakkk besau besau lak tu.

    Alhamdulillah laaaa ada sekor kucing tu je yg tlg kejar haha. Tp kucing lain mmg hm.

    ReplyDelete
  3. Lemas dalam mangkuk tandas..adus...tragis...tragis...lain kali sambil belari pakai la pelampung ke..safety jacket ke...

    ReplyDelete
  4. alahai.. kesian pula mati lemas.. tak sempat nak selamatkan diri.. hehe..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN