Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, December 29, 2015

Tulah...Siapa Suruh..Kan Dah Lapar..emmm..

♥ Assalamualaikum ♥

Tulah...Siapa Suruh..Kan Dah Lapar..emmm.. | Lapar pula perut cik akak ni. Konon nak diet..hahaha..tapi dah pagi macam nie..haha..perut pula berdondang sayang..hihi


Imej google

Sebenarnya tadi cik akak memang ada masak. Tapi cik akak tak makan sebab masih kenyang meratah kerepok lekor petang tadi. Tak de kaitan dengan isu diet...sebab cik akak kalau diet pun..nanti tinggal tulang jadinya..haha

Dah pagi macam nie...alahai..perut lapar....nak tidur..hahaha...memang tak dapat...perut masih kosong...emmm..nak masak jam macam ni...isk buang tabiat ke apa...hihi...

Lauk petang tadi dah habis....isk...kena tahan sampai pagi lah jawabnya..hihi


6 comments:

  1. cik akak dah kurus..nak diet buat ape..hihihi

    ReplyDelete
  2. boleh hilangkan lapar tu. pergi tengok jak gambar makanan hikhik gurau jak ye kak

    ReplyDelete
  3. haha ala lapar ke cik akak..lebih sihat kan...

    ReplyDelete
  4. takyah diet kak.. ideal dah cik akak tu.. hee

    ReplyDelete
  5. Lya x blh klau lpr,begegar satu bdn hihi

    ReplyDelete
  6. Diana boleh dalam sehari tu tak makan nasi...hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN