Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, December 29, 2015

Si Dia Kerap Panggil Aku SAYANG | Serius Aku Takut Tersuka Tanpa Sengaja

♥ Assalamualaikum ♥

Si Dia Kerap Panggil Aku SAYANG | Serius Aku Takut Tersuka Tanpa Sengaja - Nampak tak penangan drama tersuka tanpa sengaja...hinggakan tajuk entri cik akak pun jadi tajuk drama...hihi...al-kisah gne....

Si dia nie bukan siapa-siapa bagi cik akak...kita cuma kawan..kenal pun sama kampung...sama sekolah...tapi jarang bertegur sapa....jumpa hanya senyum-senyum je..hahaha...cukuplah itu sebagai wadah kita sebagai wanita kan.....hihi

Biasalah sekarang.....grup wasap dah melabak..hihi...cik akak ni kaki gurau....sampaikan cik akak panggil si dia dengan panggilan laling..hahaha..tapi nawaitu cik akak sekadar bergurau.....si dia ni...kira sportinglah juga..hahaha...siap di panggil cik akak SAYANG...hahaha...

OMG....naik bulu kening cik akak dibuatnya....personal mesej pun panggil sayang....takut cik akak tersuka tanpa sengaja..hahaha...hati cik akak setakat ini....anggap sebagai kawan.....cuma yang cik akak takut....si dia ada perasaan pada cik akak...hahaha....macam ahli nujum pula cik akak kan....
Bila cik akak cakap.....jangan panggil sayang....dia buat tak tahu je....siap sempat lagi dia bergurau...kalau betul-betul sayang...tak pe.....saya amin kan je......

Nampak tak...mahu tak seram cik akak dibuatnya....jodoh pertemuan....siapa tahu kan.....elak-elak pun tak dapat...tu pasal cik akak tak berani cakap apa2.....terserah pada jodoh....
Kalau lelaki panggil kita sayang....tu ada maksud lain tak....huhu..

Kalau kat blog.....biasa je bagi cik akak...bersayang...berdear...tapi.....kalau mesej personal pun gitu.....hati cik akak pun tak keruan..takut tersuka tanpa sengaja...hahahahaha.....

6 comments:

  1. PC aminkan untuk cik akak..Allah susun yang terbaik untuk cik akak...kata2 yang baik itu doakan...istikharah cik akak...alhamdulillah...
    jeng..jeng..jeng...

    ReplyDelete
  2. Tahap kronik da tu kak, klau da jodoh apa slhnya kn amin.kira doakn yg baik2 jer utk cik akak

    ReplyDelete
  3. assalam nao mei ...kalau ada jodohnya insyaAllah tu doakan yg terbaik utk kehidupanmu...

    ReplyDelete
  4. Asalam cik akak, ala kan bujang lagi..hehehe cuba dulu lihat dia siapa ya..kot2 tersengaja tambah suka..ha rezeki tau...tambahnan pula baik hati ..boleh lah kenal bertambah saudara seislam kan

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN