Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, December 13, 2015

Selimut....Handbag..Sama Je Warna

♥ Assalamualaikum ♥

Selimut....Handbag..Sama Je Warna | Jangan lah hairan sebab cik akak tertiba beralih arah. Hahaha...Bagi blogger yang dah lama kenal cik akak. Warna kegemaran cik akak memang ungu. Tapi tertiba malam ni...cinta sudah beralih arah..hahaha



Tak ada maknanya cinta beralih arah. Hahaha....

Sebenarnya...cik akak suka warna coklat macam nie. Tapi ungu tetap pujaan hati. 

Handbag, sandal dan kasut leper..cik akak suka warna coklat macam gambar di atas. Jarang cik akak beli warna lain. Macam tak sesuai je cik akak dengan warna lain.

Selimut tu cik akak baru cuci...hahaha....boleh lah ambil gambar sekejap....dah wangi kan....tak ada lah malu nak tayang..wangi..hahaha

Harga selimut tu.....rm9.90 je.....murah kan..mampu milik je cik akak boleh beli..hahaha

Handbag cik akak....harga RM15.90 

Nampak tak...semua mampu milik. Biasalah cik akak...jarang beli yang berjenama...sebab nak guna hari-hari. Guna yang murah je....janji elegen dengan penampilan kita...chewah..

Selimut....handbag......sama je warna..

7 comments:

  1. Tak apa, janji cik akak tak bawa selimut keluar jalan, tak ada lah orang tau selimut sama dengan kaler handbag nanti..hihihi

    ReplyDelete
  2. cantik laaa handbag cik akak! btw saya suka kaler coklat! hihi

    ReplyDelete
  3. tak pe cik akak.. yg penting boleh pakai kan.. heheh

    ReplyDelete
  4. Ada lips kat bag cik akak...comel..hihi...

    ReplyDelete
  5. sis... cantik la warna tu.... akak pun suka... murah n cantik sangat berbaloi kan... :)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN