Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, December 7, 2015

Saya Dah Beli Kereta

♥ Assalamualaikum ♥

Saya Dah Beli Kereta | Sengaja tajuk buat sentap..hahaha...al-kisah anak sedara cik akak....dah dapat kereta terus tak dapat berenggang. 



Makan....mandi...pakai baju...kereta tu wajib kat sebelah..hahaha...kita jentik pun boleh nangis..alahai..kedekut betul..

Nie cik akak suruh dia bergambar...amboi..laju...siap berbekal sengihan..hahaha..

Orang bujang ni ada lesung pipit macam cik akak..hahaha..tu lah asyik sengih je memanjang....

Ambil kereta tu..kompem nangis...hahaha...

8 comments:

  1. Hahaha..seronoklah ada kereta mainannnn..ingatkan kereta betul lah cik akak ni..

    ReplyDelete
  2. alamak happynya adik ni..belum nak tidur ka adik..dah larut malam lah.ambilah susu tu minum..ya

    ReplyDelete
  3. Seronok la dapat kereta baru.. Road tax jangan lupa bayar

    ReplyDelete
  4. Seronok la dapat kereta baru.. Road tax jangan lupa bayar

    ReplyDelete
  5. hahaa ingatkan akk yg beli kereta baru.. baru nak tumpang pegi jejalan

    ReplyDelete
  6. besarnya keta dia cik akak...patutlah tak nak lepaskan....hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN