Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, December 26, 2015

Orang Lain Makan Durian...Cik Akak Yang Terlebih Pening

♥ Assalamualaikum ♥

Orang Lain Makan Durian...Cik Akak Yang Terlebih Pening | Penyakit yang tak boleh cium bau terlampau...sampaikan orang lain makan..cik akak yang over migrain..hahaha..sabar je lah..



Susah lah kalau begini..tapi nak buat macam mana..memang macam tu juga yang terjadi walaupun cik akak elak.

Cik akak ni alahan sikit pada bauan yg terlampau...tak kira bau apa lah..kompem migrain..

Al kisah di kedai makan...pemilik kedai makan durian...cik akak yang over pening..hahaha...cik akak memang makan juga durian nie..tapi tu lah....boleh makan..tapi tak boleh tercium..hahaha...

Cik akak minat lah juga makan durian...tapi.....tak makan banyak..sebab cik akak alah pada buahan yang panas macam nie..tak pasal-pasal cik akak demam nanti..hihi

5 comments:

  1. sedapnya durian...
    jom tukar link blog
    kembaraminda7.com

    ReplyDelete
  2. sama la kita..bau je dah pening.kecuali durian tu masak dulu jadi pengat durian baru bole makan..huhu

    ReplyDelete
  3. Hahaha pitty you cik Akak . I loved durian so much , even I'm going back to uni I bought some and shared with my roommates :D :D :D

    - Syamsid Blog -
    .

    ReplyDelete
  4. Uishh sdp tu kak my feveret buah

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN