Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, December 1, 2015

Menu Bujang Simple - Telur Rebus Berkuah Kacang & Sosej Goreng

♥ Assalamualaikum ♥

Menu Bujang Simple - Telur Rebus Berkuah Kacang & Sosej Goreng | Dah nama menu bujang..hahaha..memang bujang lah sangat kan...cik akak tak tahu nak masak apa...maklumlah..adik cik akak tak berapa suka makan sayur....jadi..stok sayur memang tak de dalam peti sejuk rumah cik akak...hahaha



Inilah menu malam cik akak. Makan berdua dengan adik je...

Kebiasaan adik main telan je menu kering macam nie...tak de sayur pun tak pe...hahaha

Cik akak kadang.....lauk kering macam nie..memang bukan selera tekak cik akak..

Cik akak lebih suka masakan yang ada kuah..boleh simbah kat nasi putih sampai banjir..hahaha..

Tu cara cik akak makan...lauk kering...memang tak berapa minat..makan je apa yang ada.



4 comments:

  1. menu bujang pun bujanglah kak. janji sodap.. hehee melting

    ReplyDelete
  2. Ada kuah syok..boleh hirup...hihi :)

    ReplyDelete
  3. Lya pun kurang gemar mkn kering2..suka yg brkuah hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN