Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, December 8, 2015

Menang MYiDEAKiNi.com Random RM200 Bloglist Lelaki dan Wanita

♥ Assalamualaikum ♥

Menang MYiDEAKiNi.com Random RM200 Bloglist Lelaki dan Wanita - Alhamdulillah rezeki cik akak menang MYiDEAKiNi.com Random RM200 Bloglist Lelaki dan Wanita. Hadiah pun cik akak dah terima. Terima kasih admin MYiDEAKiNi.com sebab sudi menganjurkan giveaway/segmen macam nie. Terima kasih sekali lagi




Ini adalah antara cerita merepek cik akak...hahaha....tak pe korang layan je lah.

Ceritakan serba sedikit mengapa anda ingin menjadi salah satu dalam senarai bloglist MYiDEAKiNi.com.

  1. Sebab cik akak nak kenal siapa pemilik MYiDEAKiNi.com. Entah blogger femes mana..hahaha...lagipun cik akak pernah dengar nama blog ini sebelum nie. Tapi nak singgah tu masa sangat mencemburui cik akak. cik akak boleh layan ke bila keyword gempak nie..haha..harap admin tak rasa lain pula.....Dengan erti kata lain "Sesi suai kenal" lah kononnya...
  2. Memandangkan blog ini agak femes dengan segmen yang berkaitan dengan SEO...cik akak pun ingin tahu...kekuatan blog MYiDEAKiNi.com. Konon cik akak ala-ala buat kaji selidik lah nie...Mana lah tahu...cik akak boleh cedok ilmu dari blog MYiDEAKiNi.com. Nanti bolehlah cik akak join segmen/Giveaway yang bermotif SEO.
  3. Memandangkan cik akak jarang bw.....mana lah tahu...blog cik akak nie boleh menjadi blogger femes macam blog MYiDEAKiNi.com. hahaha...lawak je alasan cik akak kan....Sebenarnya cik akak tak nak femes...tapi biarlah blog je yang femes...hahaha..
  4. Alang-alang dah join.....mestilah nak dapatkan hadiah tu..hahaha..dapat RM20.00 tu cik akak boleh topup handphone cik akak...tak pun boleh belanja kefci...dapat free siapa tak nak..hahaha

8 comments:

  1. TAHNIAH! Walaupun MYiDEAKiNi bukannya blogger femes pun tapi bolehlah nk kongsi ilmu yang baik kepada orang lain terutamanya Cik Akak...Apa yang penting sekali adalah merapatkan sillaturahim antara bloggers walaupun ianya hanya kenalan dalam alam maya. Sentiasa nasihat menasihati dan INGAT, manusia akan mati dengan 3 perkara:
    1- Anak yang soleh,
    2- Sedekah
    3- Ilmu

    Sekurang-kurangnya ilmu ini dapat lagi di perluaskan lagi tidak kiralah ilmu dunia ataupun ilmu akhirat. Betul tak?

    ReplyDelete
  2. Salam singgah petang cik akak....Alhamdulillah dan tahniah buat cik akak....murah rezeki cik akak...

    ReplyDelete
  3. Tahniah akak..
    Hehee taknak belanja kita sekali ke kepsi tu :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah cik akak....alhamdulillah...makan kepci bawah pokok angin sepoi2 bahasa..hihi..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN