Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, December 17, 2015

Kekerapan Migrain, Kena Potong Rambut Lah ni..

♥ Assalamualaikum ♥

Kekerapan Migrain, Kena Potong Rambut Lah ni..| Mungkin cik akak tak sesuai bila rambut terlalu panjang. Pasal tu juga mungkin pembawakan kepada migrain. 



Migrain bukan sakit kepala biasa. Rasa sakitnya lebih tahan 4 jam atau berhari-hari.

Kalau lapar mula cik akak migrain. Tak boleh perut kosong. Tapi jangan terlampau kenyang. Kepayahan hidup bila migrain...lapar tak boleh....kenyang pun tak boleh. 

Kiranya cik akak nak gunting je rambut..mana lah tahu..migrain berkurangan.hihi...sakit sangat...cik akak tak tahan....

Migrain pun sempat lagi taip entri...haha...tak boleh jadi nie....

3 comments:

  1. Lya klau dtg maigrsin x blh buat apa dah..trbongkang jak la jwbnya

    ReplyDelete
  2. sis... k.sheila pun dulu macam ni tau... sakit kepala teramat, telah active fast pun tak lega, tidur esok pagi bangun pun sakit lagi... berhari-hari... tapi sejak akak nekat tak nak makan padadol lagi akak amal zikir dan akak yakin klu org lain boleh sembuh dengan zikir akak pun boleh.... dari awal tahun hingga sekarang akak tak ambil panadol lagi.... rasa sakit kepala pun tetiba hilang dengan sedniri tak perasan.... dah tak sakit lagi.... "kawan akak cakap dia dah dua tahun tak sakit kpl dan tak ambil panadol" sejak tu akak yakin boleh ubat hanya dengan zikir Asmaul Husna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...itulah sebaiknya ubat kan kak....dari dulu dah cik akak macam nie kak....insyaAllah amalkan zikir tu

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN