Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, December 6, 2015

Cik Akak Pun Ada Bantal Busuk

♥ Assalamualaikum ♥

Cik Akak Pun Ada Bantal Busuk | Selagi hidup bujang macam nue..kompem bantal busuk dengan cik akak tak dapat dipisahkan...hahaha..


Bantal busuk a.k.a bantal peluk cium nie memang peneman tidur cik akak. Tak de bantal nie...tak meriah lah rasanya..hahaha...

Tak de macam tu...bantal busuk dengan cik akak boleh dipisahkan semalam dua...sebab bila cik akak balik kampung...cik akak tak angkut sekali bantal busuk nie...buat sarat je barang kan...

Seminggu lepas...anak sedara cik akak guna bantal busuk cik akak nie...habis bau minyak kelapa...hahaha..dak tak wangi lagi..hahaha..

Terus basuh..tapi masih juga bau minyak kelapa..hahaha..letak pewangi downy pun tak berkesan....pasal baby hafizi guna...terpaksa berenggang seminggu...

Seminggu lepas baru rasa nak terpeluk balik bantal busuk nie..rindu cik akak..

Ada bantal busuk.....teddy pun cik akak ada..hahaha..

Sekian...cik akak nak tido dulu..

5 comments:

  1. Salam singgah BW jap :)

    Nak tido da ke??hee

    Good night Cik Akak..have a sweet dream :)

    ReplyDelete
  2. Hihi....curik bantal busuk cik akak...bawa lariii..hihi...

    ReplyDelete
  3. hahah..bantal busuk bau minyak kelapa..redha lah.. nanti basuh banyak kali hilang la kan..
    btw gudnite cikakak :)

    ReplyDelete
  4. Kita pun da bntal busuk hihi... buat tutup muka bila tido

    ReplyDelete
  5. Lissa pun ada bantal busuk. nama beliau Bulat. hahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN