Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, December 1, 2015

Bedak Wajah...Cik Akak Sengaja Tak Nak Pakai

♥ Assalamualaikum ♥

Bedak Wajah...Cik Akak Sengaja Tak Nak Pakai - Al-kisah pagi ini..cik akak memang sengaja tak nak tempek bedak ke apa-apa kat wajah..hahaha..mood malas cik akak nak bergaya lah tu...dua hari dah tak pakai bedak bagai nie...

Tak pe yang penting...wajah tak pucat macam momok..haha..

macam lah pernah tengok momok kan...hihi..isk--isk..taubat...

Cik akak biasa kalau dah mood malas. Nak pakai bedak wajah pun malas. Bukan tak nak wajah nampak menarik tapi tulah...bab malas nie...mana boleh elak. 

Setakat simple dengan gaya sendiri...memang cik akak no. 1. Tak payah orang nak cakap apa....

Bila mood bergaya....jangan korang tak kenal cik akak pula nanti...kebiasaan cik akak memang...kalau dah bergaya...hahaha...elok-elok sayang..kang jatuh longkang.

Bagi cik akak simple lebih baik...sebab kalau nak bergaya cantik kena pada part-part tertentu. Karang tak pasal-pasal orang cakap kita nie tak ingat akhirat pula kan. 

Inilah cik akak korang...sempat lagi selfie sebelum buat kerja..........gambar milik personal ok...kalau curi...cik akak saman. 

Bedak.....Wajah....Cik akak memang sengaja tak nak pakai..hihi...

Selamat pagi blogger..

11 comments:

  1. Hihi...simpan seri untuk ada mood ea cik akak..gitu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. PC..HAHAHA..
      perlu de mood baru elok wajah kena makeup

      Delete
  2. asalam Cik Akak..ada tersenarai dalam komentar unggul Nov ya di laman Etuza...klik ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam...cik akak dah bagi detail jat fb cikgu..
      Makseh cikgu...

      Delete
  3. hihi qila pun mmg tak pakai bedak ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kila berlajar ngan akak..hahaha
      Kang jadi lain pula wajah

      Delete
  4. Replies
    1. Yalah uncle sik aktif..hihi..
      Rindu zaman kita orang dolok aie..
      Mun ngabas ya...embak lah ole2..kiki

      Delete
  5. tak pakai bedak pun masih cunss tu kak. hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedak asas..kena pakai dik.tapi bila malas..cik akak langsung tak nak pakai

      Delete
  6. heheee..
    yang penting tetap cantik kan kakk :)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN