Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, December 15, 2015

Alhamdulillah..Cik Akak Dah Dapat Sponser

♥ Assalamualaikum ♥

Alhamdulillah..Cik Akak Dah Dapat Sponser | Syukur sesangat dapat sponser untuk mini giveaway simple cik akak. Jumaat nie boleh lah up entri. Esok cik akak draf dulu...



Mini giveaway simple je...hadiah pun simple...hihi...

InsyaAllah..cik akak bagi hadiah yang lebih menarik lagi. Thank kepada sponser yang support cik akak.

Blogger yang berminat jadi sponser...boleh je mesej cik akak..0143755528

14 comments:

  1. Wuwuwu alhamdulillah cik akak <333

    ReplyDelete
  2. Tahniah smua..kita nak sponser brg hope da lgi giveaway cik akak akan dtg hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah lya...nanti akak inform lya k...
      Mini giveaway je ni lya...
      Tu pun topup je...tak tak sempat nak pos...ambil yang mudah je

      Delete
  3. Wahhh bestnyaaa. Tak sabar nak join GA dengan Segmen Cik Akak buat lagi! hihii.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...tahniah cik akak...moga rezeki cik akak dan rakan2 sponser semakin diluaskan Allah...amin...

    ReplyDelete
  5. saya pun nak sponsor jugak..nanti nak wassap :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillahh.. Lissa belum ada rezeki lebih sikit nak jadi sponser.. InShaaAllah GA Cik Akak next time lissa take part. hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN