Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, December 9, 2015

Alhamdulillah...Cashout Kali Ke-8 Akhirnya Dibayar Juga

♥ Assalamualaikum ♥

Alhamdulillah...Cashout Kali Ke-8 Akhirnya Dibayar Juga - Penantian yang sungguh lama...akhirnya rezeki blog dah dibayar. Cik akak dah dapat email bukti pembayaran. Baru pagi tadi cik akak dapat information dari pihak nuffnang.


InsyaAllah 14 hari dapatlah cek dari nuffnang. Syukur merasa juga duit nuffnang nie

14 comments:

  1. asslmkm kak.. alhamdulillah.. :)
    kita pun terima email juga semalam.. :)

    waiting my cheque.. ^^

    ReplyDelete
  2. asslmkm kak.. alhamdulillah.. :)
    kita pun terima email juga semalam.. :)

    waiting my cheque.. ^^

    ReplyDelete
  3. Alhamdullilah, lega dah cik akak sebab dah dapat email dari pihak nuffnang. Hehe

    ReplyDelete
  4. Wah hebat CA ...tahnia ..ni nak tanya cara C A mohon bayar..ada lah siput belum tuntut ..bagaimana cara ..cuba ceritakan ya di blog terbaik

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah penantian dah terjawab...

    ReplyDelete
  6. hebat memang hebat Cik Akak ni :). Tahniah..

    ReplyDelete
  7. Syukur :) Rezeki cik akak melimpah ruah ^^

    ReplyDelete
  8. wah.. alhamdulillah rezeki brblogging.. :)

    ReplyDelete
  9. Perghhh bestnya dapat cashout...MYiDEAKiNi baru sekali..pastu dah takde nk cashout sbb iklan nuffnang dah buang...ganti adsense... :-D

    ReplyDelete
  10. tak cashout lagi nuffnang..nak tunggu sampai 1k baru nak cashout..xtaw bape bulan la tu..haha

    ReplyDelete
  11. murah rezeki cik akak....tahniah cik akak..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN