Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, December 14, 2015

Aku Tak Pernah Menyesal Jadi Blogger

♥ Assalamualaikum ♥

Aku Tak Pernah Menyesal Jadi Blogger | Berblog ni buang duit je. Asyik kena bayar bil internet je...Lepas tu kena beli kuota. Tak cukup kuota tambah lagi kuota. Kalau depa bagi free tak pe juga.


Imej google

Apa yang korang dapat dengan buang duit untuk benda remeh macam ni. Tu lah ayat yang sering cik akak dengar. Tapi biar seribu kali orang lain cakap. Tapi cik akak tetap juga nak menulis blog.

Sebab aku tak pernah menyesal jadi blogger. Apa yang cik akak rasa....berblog ni buat cik akak rasa tenang. Merapu dengan motif tersendiri. Memang rasa tenang sesangat.

Bila cik akak berblog..segala masalah cik akak dapat atasi dengan tenang...kerana bloglah sahabat cik akak. Tawa dan tangis cik akak..bloglah tempat cik akak curahkan perasaan..hahaha..

Apa yang seronok berblog ni..cik akak ramai kawan....tak kenal pun boleh jadi kawan. Nampak tak ukhwah terjalin di alam maya....kata orang...tak kenal maka tak cinta...isk..isk...

Aku tak pernah menyesal jadi blogger....sebab aku ikhlas menulis....

Sebab aku sayang blog aku...

SEBAB......aku suka penulisan aku dibaca....
SEBAB.....AKU NAK ORANG TAHU.....jadi blogger ini seronok....
Tak beban...tapi kita dapat kenikmatannya....

Percaya tak percaya.....

Masa.....menentukan...

Aku sikit pun tak menyesal jadi blogger.....

13 comments:

  1. yang penting ikhlas dalam menulis blog ni kan cik akak..

    ReplyDelete
  2. Mula2 PC tak nak jadi blogger..anggapan PC aku tulis..aku kongsi ada ke orang nak baca..nanti orang kata perasan sendiri..macam good je...tapi lama kelamaan rasa nak mencuba itu timbul...betulkan niat..serah pada Allah..hari ini dalam keadaan yang masih lagi bertatih..subhbAllah...kawan2 semua la yang jadi penyokong dan pemangkin semangat PC...sebak setiap kali entry yang dikongsi ada kawan singgah komen walau pun cuma sepatah perkataan...terima kasih semua...syukur Ya Allah....

    ReplyDelete
  3. Blogging best laa ^^ .. untuk yg tak prnah try, prlu try.. :)
    salam kenal cik akak :D
    http://kimchaa.blogspot.my

    ReplyDelete
  4. Alhmdulillah, yg penting satu je! Konsisten dalam sesuatu perkara pasti membuahkan hasil..

    ReplyDelete
  5. Haah setuju statement akak...rasa keseronokn bila menulis d blog.x pernh pun myesal da blog

    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum... naomie,

    mselim3 pun suka jadi blogger.. nikmat jadi blogger hanya blogger sendiri yang dapat merasainya. Seronok apa yang kita tulis orang baca dan berkongsi.

    mselim3

    ReplyDelete
  7. Samalah kita cik AKAK..

    Aqma pun tak pernah sedikit menyesal jadi blogger dan berblog :)

    ReplyDelete
  8. Asalam..biarkan orang ngata kita CA, dalam blog Etuza ramai kritik Etuza juga ..faham lah dalam blog Etuza tu. Saya positif diri. Tak ada pun menyesal..suka kritikan yang membina. Tujuan memperbaiki cara ejaan dan sebagainya. kalau pasal kritikan blog CA ni aman damai. Blog Etuza mengada-ngada ..dengan gambar etuza berlambak tu. Minat kan ..tunjuk muka bukan saya sombong tetapi itulah ikhlas dan amat bersyukur dengan Allah beri kita nimat hidup tak cacat. Yang tidak kongsi gambar tu hak dia kita hormati mereka. Sesunggunya jika kita letak diri dalam zon
    negetif lagi bahaya..tak aman hidup. Tahnia Cika Akak ni terbaik..tahnia ya teruskan berblog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu cikgu...apa yang penting...kita menulis bukan untk menyakiti kan. sekadar berkongsi apa yang patut dikongsi...

      Delete
  9. Berblog ni menyatukan ummah secara alam maya...Bertukar-tukar & berkongsi pendapat....Yang ilmu yang dicari... :-D

    ReplyDelete
  10. tak terfikir lak menyesal selama ni hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN