Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, November 10, 2015

Rezeki CPUV Nuffnang #Zurich Insurance -Omni H...& Status Glitterati Diberi Kepada Semua Pemilik Akaun Nuffnang

♥ Assalamualaikum ♥

Rezeki CPUV Nuffnang #Zurich Insurance -Omni H...& Status Glitterati Diberi Kepada Semua Pemilik Akaun Nuffnang - Alhamdulilah dapat lagi seketul #CPUVNUFFNANG. Rezeki bulan november sempena hari ulangtahun. Mudahan lepas nie lebih banyak lagi rezeki...amin



Korang perasan tak akaun nuffnang korang...status glitterati hilang dari pandangan mata. Akaun cik akak tidak terkecuali. Terus hantar tiket...cik akak hantar tiket sebanyak 2 kali. Tapi tiket pertama cik akak tidak ada jawapan....Tak berpuas hati...hantar lagi...Alhamdulillah...inilah jawapan pihak admin nuffnang. Penuh detail lagi fakta tu...

Blogger sekali....nuffnang sekarang ni dah bagi semua status glitterati pada semua pemilik akaun. Tak de dah NON-GLITTERATI. Mohon alert status terkini anda......


Mohon perhatian.....giveaway berlangsung 13.11.2015.....jangan pandai nak buat entri duluan..hahahaha

6 comments:

  1. Tahniah bertambah lagi rezeki CPUV- :) and tq sharing info :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah cik akak...tapi kalau memadukan nuffnang status glitterati tetap kena tarik balik kan cik akak...hehe...

    ReplyDelete
  3. Perasan jugak...baru nak hantar faq pada nuffnang

    ReplyDelete
  4. Perasan jugak...baru nak hantar faq pada nuffnang

    ReplyDelete
  5. Tahniah cik akak...murah rezeki cik akak tau...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN