Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, November 2, 2015

Pendapatan Nuffnang Lepas Cashout 31.10.2015 - RM13.12

♥ Assalamualaikum ♥

Pendapatan Nuffnang Lepas Cashout 31.10.2015 - RM13.12 | Alhamdulillah...baru je cashout nuffnang ni tetap sayang cik akak. Income seminggu berbaloi sangat. Ditambah dengan cpuv nuffnang yang dah status kredit. Memang dah cukup banyak bagi cik akak. 


Mesti ada blogger yang tertanya-tanya..kenapa cepat betul income cik akak beranak. Tak seperti income sesetengah blogger. Majoriti cpuv nuffnang agak mandul. Dapat pun sen-sen je...entah lah..cik akak tak berani nak cakap apa...korang boleh tengok je income seperti cpuv nuffnang yang bertenggek. Memang berbaloi kan..tak dapat berpuluh-puluh ringgit pun tetap juga cik akak bersyukur...
Pendapatan CPC nuffnang cik akak untuk tempoh 7 hari..alhamdulillah dapat lah RM3.75. Kalau ada rezeki orang yang klik..adalah rezeki cik akak...

Apa- apa pun..entri ini bukan nak tunjuk riak..tapi lebih kepada motivasi untuk semua blogger yang bergiat dalam.menjana pendapatan melalui nuffnang. 

8 comments:

  1. alhamdulillah...pernah juga cash out kan :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. murah rezeki akak.. hee Lissa klik satu lah ya ;)

    ReplyDelete
  3. Salam singgah sini cik akak...Alhamdulillah dan tahniah cik akak...murah rezeki cik akak tau..

    ReplyDelete
  4. tahniah and thanks for sharing. I AM motivated seeing this. ahaha

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Seronoknya kak.. Income laju masyuk. Rezeki akk. :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..bestnya cik akak.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN