Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, November 3, 2015

November Bulan Hari Lahirku

♥ Assalamualaikum ♥

November Bulan Hari Lahirku | Bulan November dah....bulan hari lahir cik akak nie. Tinggal berapa hari je lagi bday cik akak..Maka genaplah umur cik akak 32 tahun...alamak cik akak makin lama makin muda lah nie..hihi


Sebenarnya cik akak tak pernah pun sambut bday nie..hihi...kalau dulu ada lah orang bagi hadiah...tapi semua tu dah jadi tapai basi...tapi sambil sekarang cik akak simpan....buat kenangan di hari tua...hihi....first love bagi...so simpan lah..nak buang..sayang pula....benda mahal...baik simpan...

Bila tarikh lahir cik akak?

27 November 1983

Bagi cik akak...tak sambut pun tak apa...yang penting terima kasih cik akak pada ibu dan ayah...walaupun ayah tak pernah ada untuk kami...tapi cik akak tetap berterima kasih...tanpa mereka..siapalah cik akak.....

Cik akak lagi beruntung dari mereka yang membesar tanpa ibu ayah...

Salam November semua......32 tahun kini akan menghampiri ku..

5 comments:

  1. selamat hari lahir cik akak......

    ReplyDelete
  2. salam akak. akak tak nak buat segmen / giveway birthday ke ?

    ReplyDelete
  3. Betul cik akak...hormat tetap hormat walau bagaimana pun dia...nuff bagi hadiah tak cik akk..maba taukan..rezeki tu...

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir in advanced, kak.. hehe :D

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN