Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, November 13, 2015

Macam Tak Percaya...Tingginya Pageview Harian Blog Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥

Macam Tak Percaya...Tingginya Pageview Harian Blog Cik Akak : Isk tak kan lah sampai naik macam tu sekali. Biar betul nie..Blog cik akak yang tak berapa femes boleh naik pageview sampai 31,194 untuk tempoh 24 jam. Percaya tak percaya....kena layan entri cik akak sampai habis..hahaha...Rahsianya....?????


Giler banyak beribu-ribu lemon unik yang masuk....alhamdulillah rezeki nuffnang cik akak lah nie...syukur....nak tahu tips...nanti cik akak cerita..hahaha...


Entah pageview blogger femes mana yang cik akak sedut nie...sampai mencanak naik...kalau jatuh...terus menjunam..hahaha...tak pe...memang adat berblog...sekali naik...sekali pasti akan turun....cuma yang penting usaha tu...

Nie ah....giveaway sedang berlangsung...jom lah pakat join...hadiah menarik dari cik akak & sponser >>>>>Giveaway simple by cik akak & sponser

Kalau syarat tu membebankan followlah slow..hahaha..

11 comments:

  1. Tunggu tipsssss daripada cik akak... :) boleh gitu..hihi...

    ReplyDelete
  2. perghhh tinggi giler... aduyaii kita nak dapat 10k pv pun ada la sekaliii.. pehtu nan adooooo

    ReplyDelete
  3. wahhh memang adore cik akak! T-T

    ReplyDelete
  4. hebatnya...akak pun tak pernah sampai macam tu...paling tinggi pun 2k je.hehehe

    ReplyDelete
  5. wah.... tingginya cik akak,,best.. :D

    ReplyDelete
  6. alaaaa, pv cik akk ni mmg tgi sokmo ....huhuuhu

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah dan tahniah cik akak..m

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN