Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, November 30, 2015

Kodok Pun Cik Akak Takut ...Alahai

♥ Assalamualaikum ♥

Kodok Pun Cik Akak Takut ...Alahai | Cik akak bukan buat-buat takut. Sebab cik akak memang pengeli dengan binatang sebenarnya....kodok pun cik akak takut..hahaha...



Tak kira besar ke kecil...memang cik akak pantang tengok..hahaha..takut sangat...sampaikan tengok je dah geli..

Al-kisah...biasalah musim tengkujuh macam ni...rumah sewa cik akak pun memang tepi sungai je..

Spesis kodok..memang meriah..hihi..

Yang cik akak paling tak suka..si kodok masuk rumah...lepas tu...bermanja-manja dalam bilik air.

Kenapa kat situ juga tempat si kodok melepak..cik akak nak mandi..terus tak jadi mandi..hahaha..si kodok punya pasal...

Dah adik cik akak tak sampai lagi...macam mana nak halau si kodok tu...

Apa lagi..cik akak..tunggu je adik balik kerja...nak mendera diri sendiri dengan si kodok..jangan harap lagi..takut bebeno cik akak...

Kang kena lompat si kodok...siapa nak bertanggungjawab..mahu menangis nanti...

2 comments:

  1. eeeee qila pun geli dgn kodok la cik kak ahahahaha

    ReplyDelete
  2. selagi dia tak melompat huda masih boleh teruskan hidup haha

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN