Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, November 3, 2015

Dalam Handbag Aku Perlu Ada Minyak Nie...Alamak Bukan Minyak Pengasih Ok

♥ Assalamualaikum ♥

Dalam Handbag Aku Perlu Ada Minyak Nie...Alamak Bukan Minyak Pengasih Ok | Normal lah cik akak kena ada minyak nie dalam handbag. Sebab cik akak ni selalu sakit...tak kira kat mana-mana. Mahu dirumah...mahu di tempat kerja. Minyak nie lah sentiasa setia dalam handbag cik akak.


Alaa...minyak hangat baby rupanya...inilah je spesis minyak hangat yang cik akak guna...minyak lain..serius tak dapat..berhangat betul..dah tu cik akak ada migrain..tak.boleh cium bau yang terlampau menyengat batang hidung nie.

Cik akak ambil langkah mudah....bawa sekali minyak nie dalam beg cik akak. Tak berat mana pun. 

Ada minyak lain juga dalam handbag cik akak..hahaha...tunggu lah...cik akak cta...

Cik aka nak gerak trun kerja dah nie...

7 comments:

  1. hehe sama macam mama Lissa. suka guna minyak ni :D

    ReplyDelete
  2. saya pon selalu kena migrain, tp xsuka minyak T.T

    ReplyDelete
  3. owh ingat PC je ada minyak angin dalam handbag..hehehehe..senangkan kalau pening ke..sakit perut ke.sapu je..

    ReplyDelete
  4. kalau sapu kat hidub..dok depan aircond pulak..terasa 'besar' lubang hidung hehe

    ReplyDelete
  5. hehehe budak opis pun sama.. ada minyak angin

    ReplyDelete
  6. masa cik puteri kecik ada la bawa bersama tapi tak selalu guna...dan budak kecik ada yang jenis lain

    ReplyDelete
  7. wah bagus lah cik akak..jaga kesihatan kan

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN