Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, November 5, 2015

Blog Hangit Dengan Pageview 16,543

♥ Assalamualaikum ♥

Blog Hangit Dengan Pageview 16,543 I Banyaknya pageview blog. Kalau dah berpuluh-puluh ribuan lagi best. Setakat ni, alhamdulillah syukur sangat dapat pageview harian yang memberangsangkan cik akak untuk menulis entri.

Nampak gayanya...cik akak lambat bersiaran hari ini...hahaha..alamak hampir setiap hari lambat up enteri baru kan. Bagaimana lah blog nak maju. Kalau up entri pun tak de masa. Ini ambil sikit waktu rehat lunch nie...bolehlah up satu entri.

Pageview menarik....Memang kasi semangat kaw-kaw kan...semalam unik akaun nuffnang pun meletop-letop. Bolehlah tambah sikit pendapatan nuffnang cik akak. Maklumlah....pendapatan nuffnang dah cash out beberapa hari lepas.

Bagi cik akak menulis blog nie umpan mengail ikan. Kalau umpan sesuai..maka dapat lah ikannya. Begitu juga dengan blog...tulislah apa yang boleh menarik pembaca berkunjung....tak kira bagaimana penampilan entri anda....



16 comments:

  1. woow hebat bisa capai banyak pengunjung

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Turun naik juga pageview tu sally...

      Delete
  3. bestnya kalau boleh jadi cam cik akak ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entri pautan novel yang buat pageview cik akak meletop tu dik

      Delete
  4. wow!
    hari2 cmni boleh makan besau cik akk nnti ni ...hehe
    goodjob! ^___^

    ReplyDelete
  5. Trbaikla cik akak..tahniah..x da yg blh lwn PV ajak

    ReplyDelete
  6. akak di tag > http://jmbelog.blogspot.my/2015/11/segmen-bloglist-november-by-ombak.html

    ReplyDelete
  7. tingginya tu c A..tahnia ya..memang banyak petua nak gafik tinggi..itukan blog kita blog CA..so kena happy bahagia kan gafik tinggi mencanak

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN