Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, November 18, 2015

Bagaimana Nak Atasi "Imej Saya Bukan Robot"

♥ Assalamualaikum ♥

Bagaimana Nak Atasi "Imej Saya Bukan Robot" : Penat juga nak atasi masalah icon saya bukan robot. Kalau sayang bukan robot pandailah cik akak atasi..haha...Cik akak ada masalah waktu BW nak tinggalkan jejak kepada peserta giveaway.



Tapi......sampai sekarang asyik keluar je icon tu...dah klik imej tak boleh pula. Jenuh jemari runcing cik akak nie nak klik berapa kali. Tapi hasilnya tetap hampa....

Agaknya...icon ni yang banyak menggangu blogger yang komen kat blog mungkin. Bila sampai part cik akak....adoi...cik akak sentap...marah pun ada...hahaha..buat hal pula...

Blog logout pun tak selesai lagi masalah...Bagaimana pula nak komen...emmmm

Susah betul.....

Bantu cik akak atasi masalah nie...

12 comments:

  1. Lya x pernh plak alami sebegini..klau yg word verification tu prnhla jumpa..tpi Lya x da pkai suda tu..x pernh lgi ubah apa2 kat blog semnjak d edit dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lya cik akak nak tanya pasal shawl tu...hihi..akak

      Delete
  2. saya pun hadapi mslh yang sama...ada saya bukan robot tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah..bagaimana nak atasi masalah macam nie

      Delete
  3. sama la ros pun cik akak..tak tahu cemana nak solved...nak tinggalkan komen kemain susah..:(

    ReplyDelete
  4. Payah juga nie....nak bw jejak pun tak boleh

    ReplyDelete
  5. cik akak!!! ina pun sama :'( ya Allah memang susah sangat nak komen kalau asyik ada benda ni je. jenuh buat benda yg smaa

    ReplyDelete
  6. slalu jd cmni..minta sifu blogger cr penyelesaian..

    ReplyDelete
  7. Mun dolok apat di ignore robot yo cik kak.. Kinek tuk mesti di layan juak.. Susah na ntam eyh --'

    Mun ado penyelesaian lak boh lupak share cik kak. Hihi

    ReplyDelete
  8. Samalah situasi kita kak..
    kekdng rasa mls nk bw sbb robot tu..

    ReplyDelete
  9. Itu la masalahnya bila gunakan word verification..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN