Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, October 30, 2015

Esok Aku Nekad Nak Cashout Nuffnang

♥ Assalamualaikum ♥

Esok Aku Nekad Nak Cashout Nuffnang | Memang tak sempat beranak-pinak duit nuffnang cik akak. Asal penuh je....memang nekad je nak cash out. Tak pe dah cash out...esok lusa....berbulan-bulan ada lah juga rezeki tu kan. 

RM200.60......esok tamatlah riwayat akaun pendua cik akak nie....

Tak pe...insyaAllah ada rezeki..boleh kumpul lagi..


TOTAL EARNINGS

RM200.60

18 comments:

  1. Apa la gunanya kalau tak dicash outkan, kan kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah ingat nak buat tabungan..hihi..tapi asyik cash out je

      Delete
  2. Asalam tahnia ya..baru ada kesempatan terjah cik akak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pe....singgah bila berkesempatan

      Delete
  3. Asslmkm kak.. Bestnya. Kita pn nk cashout juga la. Setahun ada rm67 je. Sedih rasanya. Nk cashout juga la. Moga akn dtng masuk blik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam dik....nuffnang nie kekadang buat geram je..kalau cpuv tengah ongoing....senang sikit nak tambah income dik

      Delete
  4. Cik akak esok PC tunggu tau..soping ea..hehehe*PC berangan pulak*...
    Alhamdulillah rezeki..syukur sangat..jadi motivasi ni untuk PC..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pc pernah cash out tak.....ye....usaha selagi terdaya...adalah rezeki pc nanti....

      Delete
  5. cik akak bagi kat saya separuh.. hihihih

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Alhamdulillah dik......makseh support blog cik akak

      Delete
  7. Byk dh tue cik akak .. cik akak dh brp kali cashout nuff ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang nie masuk kali ke8 dik...rezeki nuffnang adalah sikit..alhamdulillah

      Delete
  8. Tahniahh kak.. Lissa belum pernah cashout lagi. Dari tahun 2012 tuu, tak beranak pinak. Hormon nuff lissa kurang aktif .. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik akak dulu pun setahu rm1.00 kot..hahaha..tak pe..adalah rezeki dik lisa nanti

      Delete
  9. wah bestnya dpt duit, alhamdulillah.. :)

    ReplyDelete
  10. Lya baru 2 x pernh cashout..syukur la walau sikit ada juga kan..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN