Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, October 20, 2015

Bijak Tapi Ambil Kesempatan

♥ Assalamualaikum ♥

Bijak Tapi Ambil Kesempatan | Kenapa pula angin cik akak jadi sentap macam nie...hahaha...memang lah sentap..siapa suruh korang letak link iklan di kotak komen entri cik akak...

Tahu...korang bijak...tapi ambil kesempatan. Saja letak link iklan pada kotak komen entri cik akak kan...ini yang cik akak tak suka...syukur juga kotak komen memang cik akak setting kan..ambik engko labu...nak senang sangat kan....

Bijak tu memang lah bijak..tapi usaha yang tak de...hidup nak menumpang boleh jalanlah...hihi..

Letak lagi link iklan....cik akak memang delete ye....malas nak gaduh-gaduh...bukan ada faedah pun....hihi..

Ada yang cik akak seronok...korang tambah pelawat cik akak...thank je lah..berkat korant tolong tempek link tadi kan...boleh juga tambah earning nuffnang cik akak...hihi...

3 comments:

  1. letak link iklan kat komen ke..no good..no good...;p

    ReplyDelete
  2. Memang ramai sangat yang buat gitu huhu

    ReplyDelete
  3. betul, ramai yang buat gituuuu. >.<

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN