Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, September 21, 2015

Tulisan Tangan Cik Akak Condong Ke Kiri

♥ Assalamualaikum ♥

Tulisan Tangan Cik Akak Condong Ke Kiri

Hasil carian imej untuk tulisan tangan

Bisik-bisik pasal karater seseorang melalui tulisan tangan memang menjadi tumpuan pembaca blog cik akak. Bagaimana pula personaliti atau karater tuan punya blog...hahaha...gelak sekejap...

Condong ke kiri 
 Introvert, suka menyimpan rahsia, agak pemalu, tak suka berubah, amat setia kepada kekasih, keluarga, organisasi dan negara tetapi tak suka campur orang.

Cik akak salah seorang wakil yang mempunyai tulisan tangan yang condong ke kiri. Alamak macam sama je dengan karater cik akak..hahaha...tak boleh percaya sangat nie....biasalah...tu cuma kebetulan je kan...

Agak pemalu..,hahaha...tanyalah diri sendiri...ya memang betul cik akak korang nie memang pemalu orangnya...mesti tak percaya kan...menulis blog kemain lagi kan...hahaha...tak percaya udah...sebab inilah cik akak...karater pemalu memang ada...

Amat setia kepada kekasih..,hahaha.,untung setia kan..kiki...hakikatnya memang setia..kiki...

Tak suka campur orang tu....adalah juga...sebab cik akak tak suka bila dah berkumpulan..,.mulalah buat cerita dan fitnah....tak sah kalau tak buat ketupat...hihi...


2 comments:

  1. Contoh kat atas tu condong ke kiri ke ke kanan sebenarnya?

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum... naomie,

    wah.. ada maksud jugak tulisan condong ke kiri nie kan..

    mselim3

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN