Artikel Terkini

Sunday, September 6, 2015

Novel Bukan Cinta Marvelicious Karya Wannie Nordin

♥ Assalamualaikum ♥

Novel Bukan Cinta Marvelicious Karya Wannie Nordin

"Jatuh cinya, bercinta dan putus cinta...bukankah pengalaman itu menjadikan dua insan menghargai cinta? 

Menarik tag line novel ini...dapatkan di laman web fajarpakeer.com




Zafri Hadif -  Dia bukan lelaki yang mudah untuk mencintai seseorang. Tetapi kenapa bila dengan perempuan yang satu ini, tiba-tiba terasa seperti jatuh cinta pula? Pertemuan yang tak sampai 10 minit, perbualan yang tak sampai satu muka surat dan perkenalan yang langsung tak terjadi dalam suasana yang romantik. Tetapi, hanya berbekalkan satu senyuman, hati lelakinya sudah terusik? Dengan hanya bermodalkan lesung pipit di pipi, sudah membuatkan dia menjadi angau dan hanya kerana tak sempat nak berterima kasih dia sudah menjadi lelaki yang jiwang karat? Oh my!
Chempaka Arisha - Dia bukan seperti perempuan lain yang ditakdirkan bertuah dalam soal cinta. Bukanlah sengaja dia hendak menjual mahal dan menolak begitu sahaja cinta Zafri, tetapi dia sudah tidak mampu untuk berada di alam percintaan lagi. Dunia cinta sudah berakhir untuknya. Tetapi kenapa bila berdepan dengan Zafri, perasaan jatuh cinta itu seakan-akan timbul pula? Oh please! Cinta Zafri dan Arisha hanya akan jadi sebuah cerita duka dan sengsara. Dan dia tidak sanggup menjadi punca lelaki itu menderita dan merana!
“Saya suka perempuan yang jual mahal, yang buat-buat lupa bila dah susah payah tolong pimpin saya waktu kemalangan. Dan, paling saya suka perempuan yang tak cam muka handsome macam saya ni walaupun baru sebulan lebih tolong bawa pergi hospital. I like that kind of girl...” - Zafri Hadif
Kisah cinta Zafri Hadif dan Chempaka Arisha bukanlah seindah dan semanis coklat yang terasa lazat dan mengasyikkan. Ada gembira, ada sengsara, namun pasti ada bahagianya. Mereka dua insan yang pernah jatuh cinta, bercinta, putus cinta dan sekarang... mereka akan pastikan bahawa kisah cinta yang penuh berliku dan duka lara yang ditempuhi selama ini akan bertukar menjadi cinta yang lebih marvelicious!

No comments:

Post a Comment