Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, September 1, 2015

Cik Akak Dah Janji.....

♥ Assalamualaikum ♥

Cik Akak Dah Janji....Al-kisah pagi tadi. Cik akak dah janji dengan ibu nak kirim duit pagi tadi. Sampai pejabat pos je...Alamak masih tutup. Jam dah pukul 8.00 pagi dah pun. Kalau ikut jadual depa. Pejabat pos buka jam 8.00 pagi...tapi dah jam 8 lebih masih tak buka lagi..

Orang ramai dah menunggu kat luar pejabat pos. Tapi pintu utama masih bertutup lagi. Ingatkan tak buka dah. Mungkin cuti merdeka lagi...

Hasil carian imej untuk pos malaysia

Masa pintu utama tu buka dah jam 8.00 lebih dah. Dah cik akak kena balik ofis lagi lepas tu. Memang serius cik akak marah bila berkeadaan macam tu. Kalau ikut hati panas cik akak tu...memang dah lama dah bla dari situ....

Tapi bila ingat cik akak dah janji ibu nak kirim pagi tadi...terus juga tunggu nombor giliran dipanggil mesin auto pemanggil..hahaha....lama juga kena tunggu tu...dekat jam 9.00 baru nak lepas angka cik akak tu....Maka 3 angka je nombor sebelum nombor bertuah cik akak tu...

Yang paling memanaskan hati cik akak...adoi...line internet pula tak dapat.....Tunggu sejam lebih...mana lah berbaloi....cuma yang depa cakap....Esok datang lagi...ukss...senang je cakap macam tu kan....Dah berpeluh ketiak tunggu pintu utama buka...lepas tu tunggu lagi kat kaunter....kes tunggu macam nie...memang memenatkan.....geram cik akak...

Last-last....balik je....duit dikirim pun tak jadi...emmmm...hampa dengan servis depa...kalau nak marah orang nombor satu...

4 comments:

  1. sabar jaklah.. kmk pun dah biasa kenak dengan sidak pos opis tok kak..=/

    ReplyDelete
  2. sabar yer cik akak....InsyAllah ada jalannya...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN