Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, July 4, 2015

Viral Baru Kahwin 6 Minggu Suami Curang

♥ Assalamualaikum ♥

Viral Baru Kahwin 6 Minggu Suami Curang. Kat mana-mana cik akak ada tengok entri ini. Hangat sehangatnya. Sana sini bisik soal nie...6 minggu kahwin tu...kira sebulan lebih dah kan. Kenapa kahwin kalau tak suka.....kenapa kahwin kalau terpaksa...semua tu janji Allah...dah bertulis sejak azali lagi....kesian juga cik akak...kenapa lah ada lagi lelaki macam nie....ya Allah..mana lah tanggungjawab sebagai ketua keluarga.....kalau nak cakap lebih pun susah gak....semoga si isteri sentiasa redha dan  sabar dengan apa yang berlaku.....insyaAllah pasti ada hikmah di sebalik kesulitan yang dilalui..cik akak doakan semoga bertemu jodoh yang lebih baik dan sentiasa membimbing...amin..


3 comments:

  1. TAKAFUL IKHLAS
    1. medical card utk diri
    2. education saving untuk anak
    3. investment
    siapa berminat boleh PM ea...

    rasa malas nak keluar or beratur utk buat roadtax? boleh PM ea...

    ReplyDelete
  2. Dunia sekarang..macam2...harap ada keinsafan sempena ramadhan ni.

    ReplyDelete
  3. speechless ... ujian . redha dlm terpaksa ... p/s ; kad raya dah sampai . terima kasih cik akak ...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN